widgeo.net

KURSUS KONTRAKTOR MARA 2011

Saturday, November 6, 2010

BERMULA KURSUS DIANJURKAN OLEH MARA

KEHIDUPAN SEORANG STAFF MARA

Esok start la sibuk...sibuk mengenai kursus yang akan dijalankan...
sebelum nie aku sibuk dengan untuk buat baget....skrang sibuk nga handle la pulak...
tapi x pe..seronok tetap ada jika ada kursus mcm nie...
duk kat resort pula aku slama 3 hari...huhuhu...

pada tarikh yang sama(08-11 nov 2010), ada 4 kursus aku kena handle....
kena perti tegok semua tempat yang berlansung kursus iaitu daerah pasir mas,pasir puteh,tumpat dan kota bharu sendiri...
sibuk kena pergi mari la pulak...hari tu sibuk depan komputer kena buat baget....
sekarang sibuk kena buat L.O bayaran dan tegok kursus pulak.....

hujung tahun nie je MARA baru dapat nak buat kursus untuk keusahawanan....
sebelum nie buat kursus untuk kemahiran IBS je....sebab dapat baget dari KKLW untuk
habis peruntukan RM85K dalam masa tiga minggu....tu aku jadi hebat kejap nak buat kursus gapa nie...nak habiskan juga untuk usahawan aku...
guna peruntukan untuk naik bumuputera ku...
itu la azam aku...nak tegok orang kita sama2 berdiri dengan bangsa lain dalam binsess...
tapi x tercapai secara keseluruhan...

AKU harap agar MARA terus RELEVEN untuk membantu BANGSAKU...
penat aku, ditolak ke tepi...tapi bangsa sentiasa dihati...
untuk terus menjulang tingi di bumi sendiri..itu la matlamat aku di MARA kini...


MAJU MARA..MAJU JAYA....

No comments:

Name:
Email Address:
Nombor Telefon :
Pertanyaan & Soalan

Get your own free form like this one.