widgeo.net

KURSUS KONTRAKTOR MARA 2011

Monday, November 1, 2010

KURSUS USAHAWAN BERSAMA MARA

Minggu nia aku amat sibuk...
x sempat nak makan pagi nga nak tegok blog...
malam tubuh penat...siang kerja banyak kat ofis..
aku kena buat bajet untuk 7 kursus yang akan dijalankan dalam masa 3 minggu nie..
tu yang sibuk sangat tu...kepala pun pening nak cari consultant bahagian tenaga pengajar...
antara kursus yang akan dijalankan dalam masa 3 minggu nie ialah..
kursus mambaiki telefon bimbit, kursus window dressing, kursus asas perakauanan, kursus
penyelenggaraan bangunan, kursus khidmat pelangan, kursus pemasaran dan kursus penyewa...
banyak gila kena check n buat untuk hantar ke HQ..
hari nie baru siap..dari minggu lepas hingga hari nie...
buat bajet..lepas tu senarai peserta yang berminat, jadual kursus dan lain2..
aku kena handle semua ....banyak kerja pada hujung tahun nie...
BIASA LA NAK HABISKAN BAJET kan...

kerja banyak..tapi seronok sbb semua berkerjasama sekarang...
tidak macam dulu..sorang2 je kerja...dari A hingga Z..
kena buat...tapi sekarang tidak lagi
sbb kerani baru aku dah dapat..semua nya ok n sporting...
best...

oklah..sapa2 berminat..boleh la call aku ...



No comments:

Name:
Email Address:
Nombor Telefon :
Pertanyaan & Soalan

Get your own free form like this one.