widgeo.net

KURSUS KONTRAKTOR MARA 2011

Wednesday, October 6, 2010

JOM TEGOK GRO KELANTAN



KOTA BHARU –Tindakan nekad seorang Pegawai Perhubungan Pelanggan (GRO) melarikan diri dengan terjun dari bangunan setinggi lima meter semalam membawa padah setelah cedera parah.

Dalam serbuan kira-kira jam 11 pagi semalam di sebuah hotel dekat Jalan Sri Cemerlang, GRO terbabit yang berasal dari Republik China berusia 37 tahun itu patah kaki kanan dan terseliuh di bahagian pinggang dikejarkan ke Hospital Raja Perempuan Zainab II (HRPZ II) untuk mendapatkan rawatan.

Ketika serbuan, GRO terbabit yang dalam keadaan separuh bogel meminta kebenaran untuk ke tandas menukar pakaian sebelum bertindak terjun dari tingkat satu untuk mengelak daripada ditahan oleh sepasukan pegawai Imigresen selepas berjaya masuk ke biliknya.

Timbalan Penolong Pengarah Imigresen, Mohd Hasimie Musa berkata, sebelum serbuan pihaknya terserempak dengan seorang lelaki dipercayai pelanggannya keluar dari bilik berkenaan.

Beliau berkata, selepas mengesyaki sesuatu, pasukannya menyerbu ke bilik berkenaan sebelum menahan GRO terbabit untuk pemeriksaan.

Katanya, pada masa sama pasukannya turut menyerbu sebuah lagi bilik dan berjaya menahan dua lagi GRO yang berasal dari Republik China berusia 22 tahun hingga 30-an.

Menurutnya, hasil pemeriksaan terhadap dua GRO terbabit pihaknya mendapati mereka menyalahgunakan pas lawatan.

“Siasatan mendapati, kedua-dua mereka adalah kawan kepada salah seorang daripada yang terjun dari tingkat satu dan mereka dipercayai menginap di hotel berkenaan sejak 23 September lalu.

“Serbuan ini dilakukan setelah kita menerima maklumat berhubung kegiatan yang tidak bermoral dan segera menyerbu bagi membasmi kegiatan itu,” katanya semalam.

Katanya, sebelum itu pasukannya turut menahan seorang lagi GRO yang berusia 20-an dan dipercayai menjalankan kegiatan yang sama di sebuah hotel di Kota Bharu.

Katanya, empat termasuk seorang yang cedera ditahan itu melakukan kesalahan di bawah Peraturan 39 (b) Peraturan-peraturan 1963.

sumber : sinar harian



BIAR DIA RASA SAKIT..nak lari ehhhhh..
GRO Kelantan nie..hebat nya dia boleh terjun bangunan ehhhh...
susah sangat nak tegok GRO kelantan nie..mari la sapa2 mahu tegok..dashyat kan...
banyak lemak tu..kalu goreng celup tepung pun ok ...heheheheh









No comments:

Name:
Email Address:
Nombor Telefon :
Pertanyaan & Soalan

Get your own free form like this one.