widgeo.net

KURSUS KONTRAKTOR MARA 2011

Wednesday, August 18, 2010

BTN KAKI BUKIT,PERLIS


BIRO TATA NEGARA DI KAKI BUKIT PERLIS....
ANTARA GROUP AKU ADA CINA SEORANG...dia nie memang lucu,biasa la kan..cina jarang sangat suka masuk hutan...masuk BTN kena masuk hutan...apa lagi dia nie geli pada smua benda..aku lak jadi ketua dalam group tu..masuk hutan,aku jgk kat depan untuk pantau dia orang...cina nie pula kena gigit pacat...apa lagi kaum hawa, semua melompat,cina pula menjerit sekuat hati hingga aku pun rasa pening....AKU INGAT APA YANG TERKENA PADA DIA..tahu2,, cuma pacat je...aku sebagai ketua kena la tunjuk berani sikit,biar pun ada rasa geli jugak..buat la pacat pada kali dia...apa lagi dia..cabut lari sejauh mungkin dari pacat tu..x hiraukan darah yang keluar tu..sbb takut sangat kan...
aku teruskan jgk perjalanan untuk sampai ke distenasi..jumpa pula ular..apa lagi,aku sendir pun terpekit juga,sbb terkejut..ULAR TEDUNG OOOO....bagi hilang gemuruh,aku buat biasa sambil layan rokok..biarpun gementar terserempak nga ular...
Dalam 45 minit jgak dalam hutan tu untuk jumpa jalan keluar..banyak cabaran dan dugaan kat dalam hutan nie....
last sekali geng kita orang pun amik la GAMBAR buat kenangan bersama...

No comments:

Name:
Email Address:
Nombor Telefon :
Pertanyaan & Soalan

Get your own free form like this one.