widgeo.net

KURSUS KONTRAKTOR MARA 2011

Monday, August 23, 2010

JAWATAN KOSONG NUFFNANG

Jawatan Kosong di Nuffnang

1) Media Sales

Secara ringkas, staf di bahagian Media Sales Nuffnang banyak meluangkan masa mereka di luar pejabat, berjumpa klien berpotensi, menjual dan mengatur proposal kempen yang menarik untuk lebih banyak kempen pengiklanan blog. Media Sales Nuffies kebiasaannya bersifat extrovert dan yakin untuk bercakap dihadapan orang ramai.

2) Ad Ops

Ad Ops (singkatan untuk Ad Operations) Nuffies diberi tanggungjawab untuk memberi perkhidmatan kepada klien kami dan melancarkan kempen pengiklanan blog. Ya, ini juga bermaksud mereka juga bertanggungjawab menentukan iklan yang akan diberi kepada blog.

3) Blogger Liaison

Jika anda suka berdepan dengan para blogger, anda pasti akan suka jawatan ini. Blogger Liaison Nuffies kami banyak menghabiskan masa merancang aktiviti untuk komuniti Nuffnang kami dan berhubung dengan blogger-blogger yang berkaitan mana-mana kempen atau aktiviti yang kami dapat menjemput para Nuffnanger kami untuk hadir. Blogger Liaison Nuffies merupakan blogger juga dan berminat untuk merancang aktiviti dan parti.

5) Software Engineer

Di dalam setiap syarikat web, terdapat sekumpulan ahli teknikal yang ditugaskan membina, menyelenggara dan menghasilkan fungsi baru untuk laman web mereka. Jika anda seorang pengaturcara yang mempunyai kemahiran PHP/MySQL dan Javascript yang bagus serta gemar bermain Ajax untuk membina aplikasi web 2.0, inilah kerjaya untuk anda.

6) Web Designer

Pereka web kami membuat segalanya dari mereka bahagian baru di dalam laman web kami sehingga mereka kreatif iklan untuk klien. Jika anda berkebolehan dalam CSS dan Adobe Flash maka inilah kerjaya yang sesuai dengan anda. Pengetahuan dalam Action Script adalah bonus

sumber : Nuffnang

No comments:

Name:
Email Address:
Nombor Telefon :
Pertanyaan & Soalan

Get your own free form like this one.