widgeo.net

KURSUS KONTRAKTOR MARA 2011

Monday, September 27, 2010

HERO-HERO KU MASA KECIL




INILAH HERO-HERO AKU MASA KECIl...
siapa pula hero kawan2 masa kecil?..
aku ingat setiap kali balik sekolah..duduk depan TV...
tunggu cerita hero aku ...sartia baja hitam
gabon, autramen, dareamon, power rengar ..ini tulisan atau delek kelate
lain bunyinya nga baca dia...
cerita ini aku layan sampai sekarang..
tapi cerita terbaru aku layan iaitu NARUTO la..
biar pun umur tua...tapi minat tu tetap ada lagi...
aku layan NARUTO nga anak lelaki aku la...
SI HAIKAL....
dia suka la cerita yang gaduh2,ada power2..nie..
dia akan cakap cerita MANMAN.
hahahaah...aku gelak...










1 comment:

the bert said...

aku nyer hero keluang man..hehehe

Name:
Email Address:
Nombor Telefon :
Pertanyaan & Soalan

Get your own free form like this one.