widgeo.net

KURSUS KONTRAKTOR MARA 2011

Sunday, September 19, 2010

THE RED WARRIOR MENGANAS


PASUKAN “The Red Warriors” kini sudah bersedia untuk mengganas di Stadium Sultan Mohamad Ke-IV, Kota Bharu apabila menanti kunjungan KL Plus, malam ini.

Kemenangan pertama minggu lalu pada saingan Piala Malaysia pasti ingin diteruskan pasukan Kelantan dalam misi melangkah ke peringkat suku akhir.

Ketua jurulatih, B. Sathianathan berkata perlawanan menentang KL Plus adalah satu perlawanan yang sukar kerana mereka memiliki banyak pemain berpengalaman dalam pasukan.

“Saya akui, bertemu KL Plus adalah satu perlawanan yang sukar kerana mereka mempunyai pemain berpengalaman seperti Norhafiz Zamani Misbah, Irwan Fadzli Idrus, Mohd Nizaruddin Yusof serta beberapa lain-lain lagi.

“Namun, kelebihan beraksi di arena sendiri memberikan keyakinan kepada pemain untuk meraih kemenangan kedua,” katanya.

Sathianathan memberitahu hanya akan menyenaraikan pemain yang terbaik pada sesi latihan pada petang ini (semalam).

“Pertemuan malam esok (malam ini) saya hanya akan membariskan pemain yang benar-benar cergas.

Ketika ditanya aksi bekas penyerang Kedah, Akmal Rizal yang menjaringkan gol kemenangan menentang PKNS, Sathia gembira dengan sumbangan pemain itu

“Kita akan lihat esok. Kemungkinan tempat buat Akmal beraksi dalam kesebelasan utama ada. Bergantung kepada sesi latihan hari ini (semalam),” katanya.

Sathianathan juga mengingatkan kepada semua penyokong setia bola sepak Kelantan tidak membawa bahan terlarang terutamanya mercun ke dalam stadium sepanjang permainan berlangsung.

sumber : sinar harian

INILAH PASUKAN BOLA KEBANGGAAN KU iaitu PASUKAN KELANTAN... masa dulu2 aku amat bosan tegok pasukan bole negeri ku main... sbb main je mesti lah punya...sekarang nie KUAT DATANG la... THE RED WARRIORS MEMANG HEBAT DAN GAGAH SEKALI.. sekali,dua kalah tu memang biasa...ada pertandingan... tapi aku tetap sokong pasukan ku.. GOMO KELATE GOMO..KACE KLATE KACE... itu sentiasa di dengan semasa aku saksikan perlawaan bola di stadium mana2.. jika RED WARRIORS aku turun..HEBAT... AKU DOAKAN semoga pasukan kebanggaan aku akan bawa balik piala ke NEGERI KELANTAN nanti...HEBAT MERAH PEJUANG...

No comments:

Name:
Email Address:
Nombor Telefon :
Pertanyaan & Soalan

Get your own free form like this one.