widgeo.net

KURSUS KONTRAKTOR MARA 2011

Monday, September 20, 2010

RASA NAK DEMAN



Diriku rasa nak deman je shari dua nie....
mungkin diriku penat sebab ulang alik dari Kelantan - KL dan KL- Kelantan...
tambahan musim raya pula...makanan pun bercampur
masuk ke perut ku...
tubuh dah letihnie...jadi malas la nak buat kerja ..
rasa nak duduk n tidur je rasa..makan ubat tidur...tidur..
nak amik MC
kerja di ofis banyak la pulak..
dari mana deman nie datang nie..atas penat badan atau jangkitan..
rasa-rasa macam berjangkit dari wife aku tak?
hahahahha...sbb wife aku dah 2 hari x pergi kerja ....
dia dapat MC 2 hari sebab deman...
AKU PUN MULA RASA X SEDAP BADAN JUGA NIE....
LEPAS SIAP KERJA DI OFIS SEHARI DUA NIE...
AKU NAK AMIK MC N NAK REHAT DI RUMAH...
itupun kalu jadi la ..kalu rasa dah ok..
aku datang kerja juga..

No comments:

Name:
Email Address:
Nombor Telefon :
Pertanyaan & Soalan

Get your own free form like this one.