widgeo.net

KURSUS KONTRAKTOR MARA 2011

Wednesday, September 22, 2010

BUAT MALU JE!!!!!!!!!

Remaja kembar hilang ditemui
GEORGETOWN - Kehilangan tiga remaja perempuan di Kampar sejak 11 September lalu berakhir apabila polis Pulau Pinang berjaya menjejaki mereka selepas mendapat maklumat daripada rakan serumah di sini, awal pagi semalam.

Sepasang remaja perempuan kembar, Nurul Ain Kamarazmi dan Nurul Ashiqin, 14, bersama teman sebaya, Suhaili Abd Razak yang dilaporkan hilang di Kampar sejak 11 September lalu, ditemui di sebuah flat di Paya Terubong, di sini, kira-kira jam 8 pagi semalam.

Ketiga-tiga pelajar Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Sentosa, Taman Bandar Baru, Kampar itu dilaporkan tidak pulang ke rumah selepas keluar membeli pakaian di pekan Kampar pada Hari Raya kedua.

Ketua Balai Polis Air Itam, Cif Inspektor Mohd Fadzil Napiah berkata, ketiga-tiga remaja perempuan itu ditemui bersama dua rakan lelaki mereka iaitu Mohammad Akmal Hakim Ismail, 19, dan Shahrizan Zakaria, 20.

“Mereka dibawa ke Balai Polis Air Itam untuk diambil keterangan. Kesemua remaja terbabit dibawa ke Hospital Pulau Pinang untuk menjalani pemeriksaan kesihatan sebelum diserahkan kepada polis Kampar.

“Kami akan memberi butiran lanjut mengenai penemuan remaja ini dalam satu sidang akhbar tidak lama lagi,” katanya.

Di KAMPAR, Ketua Polis Kampar, Superintendan Abdul Aziz Salleh berkata, ketika serbuan dibuat semua remaja berkenaan dipercayai sedang tidur dalam dua bilik berasingan di rumah berkenaan.

Beliau berkata, dua lagi remaja lelaki tersebut ditahan reman di Ibu Pejabat Polis Daerah Air Hitam untuk siasatan lanjut.

“Polis juga telah melaksanakan siasatan selain memberi ikat jamin, terhadap seorang lagi remaja yang dikenali sebagai Roy, yang telah pulang ke rumah terlebih dahulu,” katanya kepada pemberita di sini, semalam.

Beliau berkata, keluarga remaja berkenaan juga telah dimaklumkan berhubung penemuan itu.

“Polis memandang serius perkara sebegini kerana sejak akhir-akhir ini, kes orang hilang boleh menjurus kepada kes-kes jenayah.

“Iba bapa disarankan agar sentiasa mengambil berat hal anak-anak seperti mengetahui ke mana mereka pergi dan dengan siapa mereka berkawan.

“Komunikasi antara ibu bapa dan anak-anak adalah sangat mustahak bagi membendung gejala ini daripada berlaku," katanya.

Sementara itu, ketika dihubungi Sinar Harian, ibu kepada pasangan kembar berkenaan, Harlizah Samah berkata, mereka menyerahkan segala urusan kepada polis.

Menurut sumber, ketika artikel ini ditulis, Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Malim Nawar, Keshvinder Sigh membawa keluarga tiga pelajar berkenaan ke Pulau Pinang.

sumber : sinar harian

BUAT MALU JE....BUKAN KENA LARIKAN...
TAPI IKUT JANTAN LARI ADALAH...
APADAH JADI SEKARANG NIE...perempuan boleh ikut lagi
duduk sekali macam laki/bini...
NAUZUBILLAH HI MINZALIK..
ASTAGHFIRULLAH HA AZIM

Jauhilah perangai manusia jenis ini terhadap anak-anak ku..amin

No comments:

Name:
Email Address:
Nombor Telefon :
Pertanyaan & Soalan

Get your own free form like this one.