widgeo.net

KURSUS KONTRAKTOR MARA 2011

Saturday, September 18, 2010

SUSPEK PEMBUNUHAN SOSILAWATI DAN ALLAL KATHAN MUTHARAJA

SHAH ALAM – Seorang lelaki tempatan ditahan di Kampung Laksamana, Batu Caves dekat sini tengah malam kelmarin bagi membantu siasatan kes kehilangan seorang ahli perniagaan warga India di Banting, Selangor tahun ini.

Tangkapan itu adalah susulan kepada penahanan seorang lelaki berusia 34 tahun di Taman Wilayah, Selayang petang semalam bagi kes yang sama. Justify Full

Ketua Polis Selangor, Datuk Khalid Abu Bakar berkata, lelaki berusia 21 tahun tersebut ditahan kira-kira jam 12.15 tengah malam.

“Kedua-dua suspek direman sehingga 25 September bagi membantu siasatan. Kita percaya mereka mempunyai maklumat dan dapat membantu siasatan berhubung kes itu,” katanya ketika dihubungi, semalam.

Ahli perniagaan itu, Allal Kathan Muthuraja, 34, dilaporkan hilang sejak tiba di negara ini dari Chennai, India pada 18 Januari lalu selepas dikatakan berjumpa dengan seorang peguam yang juga rakannya di Banting.

Setelah beberapa kali berurusan dengan pihak kedutaan di India, isteri ahli perniagaan itu masih gagal mendapatkan maklumat mengenai kehilangan suaminya itu.

Wanita itu datang ke Malaysia dan membuat laporan polis di Balai Polis Banting pada 8 September lalu berhubung kehilangan suaminya.

Kedua-dua lelaki yang ditangkap itu dipercayai mempunyai kaitan dengan peguam terbabit yang juga merupakan suspek utama dalam kes pembunuhan jutawan kosmetik Datuk Sosilawati Lawiya dan tiga yang lain.

sumber : sinar harian


HAPUSKAN PEMBUNUH YANG KEJAM NIE....
JANGAN BIARKAN IA TERLEPAS DARI UNDANG-UNDANG...

BANYAK DAH MANGSA PEMBUNUHAN YANG DIA LAKUKAN...

HUKUMAN MATI PADA SEMUA KONCU-KONCU NYA ...
MANUSIA BERKULIT HITAM DAN BERPERANGAI SYAITAN.....

No comments:

Name:
Email Address:
Nombor Telefon :
Pertanyaan & Soalan

Get your own free form like this one.