widgeo.net

KURSUS KONTRAKTOR MARA 2011

Tuesday, September 28, 2010

ISTERI BERSUAMI DUA..ish..ish...ish...pelik dunia nie


KOTA BHARU – Seorang ibu, Muliani Mahmud, 54, pening memikirkan siapa menantu sebenarnya apabila anak perempuannya, Shazlinda Che Ali, 35, mempunyai dua suami pada masa yang sama.

Muliani berkata, pada Jun lalu, Shazlinda diceraikan talak tiga oleh suami kelimanya, yang juga seorang anggota Tentera Udara Diraja Malaysia (TUDM) di Subang.

“Apa yang kami sekeluarga kelirukan sekarang ialah, semasa berkahwin dengan suami kelimanya itu, Shazlinda masih lagi sah sebagai isteri kedua kepada suami keempatnya, Mohd Hashim Mat Yusoff.

“Kami hairan macam mana Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan boleh melepaskan perkahwinan tersebut sedangkan pada waktu itu Shazlinda masih lagi sah isteri Mohd Hashim,” katanya ketika ditemui di rumahnya di Pintu Geng, di sini.

Muliani berkata, yang menjadi masalah sekarang ialah Shazlinda dan Mohd Hashim berkahwin di Thailand dan masih belum lagi mendaftarkan perkahwinan mereka di negara ini.

Beliau berkata, masalah lain pula ialah, anak perempuannya kini masih bersekedudukan dengan suami kelimanya itu.

Menurutnya, suami kelima anaknya itu merupakan seorang yang panas baran dan sering mendera Shazlinda serta anak perempuannya, Natasha Balqis Mohd Hashim, 5.

“Sekarang ini saya percaya, anak dan cucu saya berada di sana, dan berharap mereka dapat pulang semula ke negeri ini serta memperbaiki apa yang silap,” katanya.

Beliau berkata, mereka sekeluarga berharap ada pihak yang akan tampil menyelesaikan masalah mereka itu kerana ia sudah berkaitan dengan agama.

sumber : sinar harian

HAI DUNIA..DUNIA....
ada juga perempuan mempunyai 2 suami...hebat kan perempuan nie..
kuat dia punya naf?? kan.....hahaha....
perempuan ni pun sama..kahwin kat thailand....
x daftar pula di malaysia...
'tu boleh jadi masalah tu..ishhh

No comments:

Name:
Email Address:
Nombor Telefon :
Pertanyaan & Soalan

Get your own free form like this one.