widgeo.net

KURSUS KONTRAKTOR MARA 2011

Saturday, September 4, 2010

berday anak yang lepas...

SELAMAT HARI LAHIR YANG KE -2 HAIKAL SAYANG... MOGA DIPANJANGKAN UMUR,DIMURAHKAN REZEKI, DIBERIKAN KESIHATAN YANG BAIK, DIBERIKAN KECERDIKAN, RAJIN DAN BAIK PERANGAINYA.....AMINNNN..moga berkat doa ini

KITA ORANG BUAT BERDAY RINGKAS JE..SBB HARI KERJA KAN..
x sempat nak buat besar2..tambahan bajet pun kureng sikit masa tu heheheh..
makanan disediakan macam2 ada, kuah teaw goreng, mee gorang, nurget, ayam gorang, coklat, air coke, orenga, soda, super ring..apa lagi eh..aku nak tulis pun susah,makanan budak2..pelik2 jgk rasa nak sebut tu..
aku happy malam tu, tegok anak buah aku yang ramai datang tu, semua makanan sekali serang licin..puas hati aku rasa parti nie..
sbb tahun lepas kau buat kat nusrey..x seronok mana..
kat umah mak aku juga seronok...

INI KELUARGA SEBELAH AKU...ramai oooo anak buah aku, ada dalam 25 orang semua nya..ini belum balik dari KL & Perak ..

Tegok anak buah aku makan..huussss HEBAT KAN..hehhe

NIE PULAK MAK SAUDARA AKU..boleh tahan hebat juga..hahhaha

Macam nie la dalam rumah malam tu...macam-macam gaya ada..PUAS HATI RASA

HEBAT DAN SERONOK TENGOK KAN

ADA GAYA MASING-MASING ANAK BUAH AKU NIE..

Tengok orang rumah aku pun sibuk juga..duk layan pelangan yang ramai nie...
kalu buat bisness masuk aku pada masa tu....

SERANGAN YANG HEBAT


RAYA DAH DEKAT..ANAK BUAH RAMAI..KENA SIMPAN DUIT RAYA PUN BANYAK LA...HHHEHEEHEH..HIIHHI...

No comments:

Name:
Email Address:
Nombor Telefon :
Pertanyaan & Soalan

Get your own free form like this one.