widgeo.net

KURSUS KONTRAKTOR MARA 2011

Wednesday, September 1, 2010

YAALLAH...APA DAH JADI NIE?


Bendera Malaysia dibakar lagi

JAKARTA - Sekumpulan pelajar yang mendakwa mewakili Gerakan Mahasiswa Hukum Jakarta (Gerakan Mahasiswa Undang-undang Jakarta), bertindak mengotorkan bendera Malaysia dengan telur sebelum membakar dan melontarkan Jalur Gemilang yang terbakar sebahagiannya itu ke kawasan Kedutaan Besar Malaysia di sini, semalam.

Dalam demonstrasi membantah insiden di perbatasan perairan Malaysia-Indonesia dekat Kepulauan Riau baru-baru ini, mereka turut melontar telur dan ikan masin busuk ke dalam kawasan kedutaan besar itu, selain mengotorkan plak nama Kedutaan Besar Malaysia itu dengan tepung gandum dan ikan masin busuk.

Mereka membawa beberapa sepanduk yang antara lainnya ditulis 'diplomasi mati suri', 'ganyang Malaysia', 'bela harga diri bangsa' serta 'malingsia serumpun yang durhaka'.

Demonstrasi selama kira-kira setengah jam yang bermula 11.05 pagi itu diawasi kira-kira 60 polis Indonesia. - Bernama

Sumber : Sinar Harian

BENDERA KEBANGGAAN KU DIBAKAR...ishhh..ishh..
patutkah kita tolong negara macam nie,yang hina negara kita...
GERAMMMMMMMM NYAAAAAAAAAAA RASA

1 comment:

SE UNIK NAMA KU said...

pelik lah diaorg ni...nk mengundang peperangan ke ape...br usik sikit jew rakyat dia...dh nk mengamuk sakan...sampai bakar2 bendera negara org...kalo diaorg usik rakyat kitew x per lak..bw lari anak dara org..lagi teruk..x der lah plk kite nk bakar2 bendera negara dia...rilek je...x bertamadun btl...isshhh mrh ni...

Name:
Email Address:
Nombor Telefon :
Pertanyaan & Soalan

Get your own free form like this one.